Onderhoud, wij nemen het uit handen voor u

Of er nu gesproken wordt over regulier, groot, meerjarig of spoedeisend onderhoud, wij staan klaar om alle puntjes voor u op de i te zetten. Daarnaast zijn we het aanspreekpunt voor huurders en derden, zoals aannemers en installateurs. Zo heeft u niet de lasten, maar wel de lusten én de gewenste maandelijkse inkomsten.Bij Keij & Stefels wordt het Technisch Beheer in vier categorieën onderverdeeld:

  1. Regulier Onderhoud
  2. Groot Onderhoud
  3. Meerjarig Onderhoud
  4. Spoedeisend Onderhoud

1: Regulier Onderhoud

Iedere opzichter van Keij en Stefels heeft een telefonisch spreekuur. Deze geld elke werkdag van 08:30 tot 10:30. Na het spreekuur gaan de opzichters hun rondes maken. Doordat alle informatie bij verkrijging direct in het automatiseringssysteem wordt verwerkt kunnen de huurcontracten digitaal ingelezen worden. Dit geeft een optimaal overzicht en zorgt er voor dat er snel antwoord kan worden gegeven op bijvoorbeeld de vraag voor wie de kosten zijn.

2: Groot Onderhoud

Bij Keij & Stefels blijft alles in eigen beheer, zelfs het grote onderhoud zoals een renovatie. Zelf maken wij een werkomschrijving, houden wij een aanbesteding, sturen wij werkzaamheden aan, controleren wij werkzaamheden en ga zo maar door.

‘Wat we zoal gedaan hebben op dit gebied?’ Met gepaste trots geven wij u hier een lijstje van zeer uiteenlopende voorbeelden:

  • Interne renovatie van een kerk: pleister- en schilderwerk in overleg met TNO.
  • Het renoveren van een Rijksmonument: houtrotbestrijding, schilderwerk en restauratie ornamenten.
  • Het amoveren en herbouwen van een Rijksmonument.
  • Het vernieuwen van de fundering in kelders.
  • Het splitsen van twee panden in acht woningen.
  • 6000 m² dakrenovatie van een bedrijfspand.
  • Het renoveren van appartementen voor luxe verhuur.

3: Meerjarig Onderhoud

Voor dit type onderhoud is het efficiënt en duurzaam te werk gaan van groot belang. Wanneer de huidige situatie uiterst gedetailleerd in kaart is gebracht kan er een realistisch onderhoudsplan worden opgesteld. Ondanks dat het plan voor meerdere jaren wordt opgesteld, zal de stand van zaken ieder jaar gecontroleerd worden. Uit ervaring weten wij namelijk dat deze controles vaak leiden tot aanpassingen in het onderhoudsplan.

Hieronder een aantal voorbeelden van de door ons geïnitieerde en ook begeleide werkzaamheden in de categorie meerjarig onderhoud:

  • Gevelrestauratie.
  • Gevelrestauratie monument.
  • Vernieuwen van balkonconstructie.

4: Spoedeisend Onderhoud

Zoals eerder genoemd kunt u tijdens het telefonische ochtendspreekuur altijd terecht bij een van onze opzichters. De rest van de werkdag vormen onze receptionistes en telefonistes het vangnet voor ieder acuut probleem, zij kunnen u namelijk meteen doorkoppelen naar de desbetreffende opzichter. Heeft u een acuut probleem of onderhoudsklachten die zich buiten kantooruren voordoen? Maakt u zich dan geen zorgen, want het antwoordapparaat van Keij en Stefels Beheer geeft altijd het nummer van de dienstdoende opzichter.